Vuani nga hipertensioni? Pini këtë lloj çaji dhe hani këto ushqime…

140

Studimet kanë zbuluar tashmë se konsumimi i çajit jeshil ose të zi mund të zvogëlojë presionin e gjakut me një sasi të vogël, por të qëndrueshme. Katekinat, një lloj përbërësish fenolikë që gjenden me bollëk në çaj, mendohej se kontribuonin në vetitë e tij antihipertensive

Është vlerësuar se rreth një e treta e popullsisë së rritur në botë vuajnë nga hipertensioni ose presioni i lartë i gjakut i cili është faktori numër një i rrezikut i modifikueshëm për sëmundjet kardiovaskulare dhe vdekshmërinë e parakohshme. Studimet kanë zbuluar tashmë se konsumimi i çajit jeshil ose të zi mund të zvogëlojë presionin e gjakut me një sasi të vogël, por të qëndrueshme. Katekinat, një lloj përbërësish fenolikë që gjenden me bollëk në çaj, mendohej se kontribuonin në vetitë e tij antihipertensive.

Një studim i fundit nga Universiteti i Kalifornisë, Irvine zbuloi se dy përbërje flavonoide të tipit katekin (gallate epikatekina dhe epigallokatehina-3-gallata) në çaj ndihmojnë në relaksimin e enëve të gjakut duke aktivizuar një lloj specifik të proteinave të kanalit jon në murin e enëve të gjakut, me emrin KCNQ5. Kjo lejon që jonet e kaliumit të shpërndahen nga qelizat për të zvogëluar ngacmueshmërinë qelizore, tha studimi i botuar në Cellular Physiology and Biochemistry. Pavarësisht nëse çaji konsumohet i ftohtë apo i nxehtë, ai mund të aktivizojë vetitë e tij të dobishme, antihipertensive, tha Geoffrey Abbott, PhD, një profesor në Departamentin e Fiziologjisë dhe Biofizikës në Shkollën e Mjekësisë UCI. Më poshtë janë pesë ushqime të tjera që kanë veti antihipertensive.

GREJPFRUTI. Ngrënia e frutave agrume si portokalli, limoni dhe grejpfruti, përmbajnë disa përbërje që janë të mira për zemrën tuaj. Studimet kanë gjetur se grejpfrutë ul presionin sistolik të gjakut (SBP) dhe presionit diastolik të gjakut (DBP) tek pacientët me hipertension. Grejpfruti është një burim i mirë i vitaminës C, fibrave të pektinës dhe antioksidantëve. Lëvoret e grejpfrutit përmbajnë shumë polifenole që mund të pengojnë α-glukozidazën dhe ndihmojnë në menaxhimin e hipertensionit. Krahasuar me lëngun e portokallit, lëngu i grejpfrutit mund të çojë në një rënie më të madhe të presionit arterial mesatar, thanë studiuesit.

LËNG SHEGE. Lëngu i shegës ka veti antioksiduese, anti-hipertensive dhe anti-aterosklerotike. Kërkimet kanë sugjeruar që pirja e lëngut të shegës mund të ndihmojë në parandalimin e zhvillimit të presionit të lartë të gjakut për shkak të pacientëve me diabet duke penguar enzimën konvertuese të angiotenzinës (ACE). Si lëngu i shegës, ashtu edhe vaji i farës dihet se kanë efekte anti-hipertensive. Disa ekspertë sugjerojnë që pirja e 50-200 ml lëng shege çdo ditë mund të ndihmojë në uljen e presionit të gjakut tek pacientët me hipertension.

BANANE. Kaliumi luan një rol jetësor në menaxhimin e hipertensionit dhe bananet përmbajnë shumë nga ky mineral. Kaliumi ndihmon në zbutjen e tensionit në muret e enëve të gjakut duke zvogëluar efektet e natriumit, sipas Shoqatës Amerikane të Zemrës. Të rriturit rekomandohet të konsumojnë çdo ditë 4,700 miligram (mg) kalium. Nëse hani një banane të mesme, mund të merrni rreth 422 mg kalium.

HUDHËR. Hudhra është një tjetër perime e njohur për efektet e saj antihipertensive. Allicina, një përbërje squfuri në hudhër, mendohet të jetë kryesisht përgjegjëse për vetitë e saj të uljes së presionit të gjakut. Disa studime madje treguan se suplementet e hudhrës mund të funksionojnë në mënyrë efektive si ilaçet standarde për uljen e presionit të gjakut.