Vitamina B12, për çfarë shërben dhe në çfarë ushqimesh gjendet

1 604

Vitamina B12 është e domosdoshme për trupin tonë, sidomos për shëndetin e mirë të sistemit nervor, por jo vetëm! Le të shohim për çfarë shërben kjo dhe cilat janë rreziqet e mungesës.

Vitamina B12, është pjesë e kompleksit të vitaminave B dhe merret nga trupi ynë përmes ushqimit. Funksioni i saj kryesor është të mbajë qelizat nervore të shëndetshme dhe të ndihmojë rritjen e qelizave të kuqe të gjakut, duke parandaluar aneminë. Ushqimet që përmbajnë vitaminën B12 janë: peshqit, mishi, qumështi dhe vezët, ndërsa thuajse plotësisht mungojnë në ushqimet bimore.

Është e vështirë të kesh një mangësi të vitaminës B12 sepse grumbullohet në trup për shumë vite. Megjithatë, ato mund të arrijnë një mangësi të kësaj vitamine për shkak të dietës së tyre të bazuar në ushqimet bimore, duke mos marrë sasinë e duhur.

Çfarë është Vitamina B12?

Ajo kontribuon në gjendjen e shëndetit të sistemit nervor: vitamina B12 ndihmon në mbrojtjen e nervave pasi ndikon në formimin e cipës së trurit duke e mbrojtur atë nga goditjet e jashtme dhe sulmet nervore. Ajo gjithashtu parandalon një rënie në vëllimin e trurit, i cili gjatë viteve mund të shkaktojë probleme në kujtesë.

Ajo ndihmon në formimin e qelizave të kuqe të gjakut dhe forcon sistemin imunitar: përveç për të ndihmuar në formimin e qelizave të kuqe të gjakut, vitamina B12, gjithashtu promovon rritjen duke ndihmuar për të parandaluar aneminë. Së bashku me acidin folik, ajo kontribuon edhe në formimin e qelizave të bardha të gjakut dhe gjithashtu ndihmon për të rritur sistemin imunitar.

Ajo stimulon formimin e muskujve: siç e kemi parë vitamina B12 rrit prodhimin e qelizave të kuqe të gjakut që janë thelbësore për rritjen e muskujve, ato ofrojnë oksigjen dhe lëndë ushqyese. Ata që praktikojnë sporte në një nivel konkurrues, në fakt, shpesh e marrin këtë vitaminë në formë të shtesave.

E mirë për mëlçinë dhe eshtrat: vitamina B12, për shkak të aftësisë së saj për rigjenerimin e qelizave të mëlçisë, është e dobishme në rastet e hepatitit apo cirroza, sëmundjet që prekin mëlçinë. Ajo gjithashtu arrin të ketë një efekt pozitiv në kockat sidomos kur është fjala për artrit që shoqërohet me anemi.

Cilat janë ushqimet që përmbajnë vitaminë B12?

Vitamina B12 gjendet në ushqime me origjinë shtazore, ndërsa ato me origjinë bimore nuk i përmbajnë ato. Ja ku ndodhet në sasi të mëdha.

Mishi: për të përmbajtur shumë vitaminë B12 është mishi i kuq: 100 gr. e mishit të kuq përmban 6 mikrogramë (mg) të vitaminës B12, ndërsa e njëjta sasi e mëlçisë përmban rreth 80 mg.

Peshku: gjithashtu dhe peshku përmban një sasi të mirë të vitaminës B12: skumbri, sardelet, por edhe karkalecat, gaforret dhe midhjet.

Produktet e qumështit dhe vezët: vezët përmbajnë vitaminë B12, 2 mg. për 100 gramë produkti (vezët e pulave) dhe produktet e qumështit që përmbajnë një sasi më të vogël: rreth 0.5 mg për 100 gram. Një sasi e vogël e vitaminës B12 gjendet gjithashtu në fasule, arra dhe fara luledielli.

Sa vitaminë B12 duhet të marrë në ditë?

Kërkesa e përditshme e vitaminës B12 është 2.4 microgram (mg) në ditë për të rriturit. Doza që rritet në 2.6 për gratë shtatzëna.

Simptomat dhe pasojat e mungesës së vitaminës B12

Një mungesë e vitaminës B12 mund të shkaktojë dëme në sistemin nervor ose një formë anemi të rëndë, anemi të dëmshme.

Comments are closed.