Ushqimet që mbajnë larg sëmundjet e zemrës

SHEGËT. Shegët stimulojnë prodhimin e oksidit nitrik, i cili hap arteriet dhe ul presionin e gjakut.

DOMATET. Reduktojnë kolesterolin e keq, duke mbajtur larg arterio-sklerozën.

HUDHRA. Edhe pse nuk ka një erë të mirë, hudhra ruan një rol shumë të rëndësishëm për mbrojtjen e shëndetin kardiovaskular, por gjithashtu lufton infeksionet dhe kancerin.

KANELLA. Vetëm një lugë gjelle kanellë në ditë, ju ndihmon në uljen e nivelit të kolestrerolit dhe ju jep një dozë të shëndetshme antioksidantësh.

SHAFRANI I INDISË. Është një nga mbrojtësit kryesorë të zemrës dhe redukton ndjeshëm yndyrnat në gjak.

MOLLËT. Thonë që një mollë në ditë, mban larg doktorin. Gjithashtu edhe sëmundjet e zemrës. Molla ka përbërës që ndalojnë bllokimin e arterieve.

ZARZAVATET. Janë burimi më i mirë i antioksidantëve. Gjithashtu përmbajnë fibra dhe kalium, që redukton rrezikun e sëmundjeve kardiovaskulare. Konsumimi i rregullt i tyre  çon në uljen e aminoacidit “Homocysteine”, i cili është përgjegjës për sëmundjet koronare.