Ushqimet e dobishme për artrit

Artriti përfshin një grup të sëmundjeve që shkaktojnë dhimbje, ënjtje dhe ngurtësi të nyjave dhe prek njerëzit e të gjitha moshave. Për fat të mirë, shumë ushqime mund të ndihmojnë në uljen e dhimbjeve të artritit. Më poshtë do të gjeni një listë të ushqimeve që tregojnë efekte të dobishme në simptomat e artritit.

BORONICAT, DREDHËZAT… Frutat si boronica, dredhëza, manaferrat, qershia, janë një thesar i ushqyesve bioaktivë që mbrojnë kolagjenin, një komponent i rëndësishëm konstituiv i kockave, muskujve dhe nyjave.

BROKOLI. Ai përmban sulforafan, një substancë për të cilin studimet kanë demonstruar se posedon përbërës antiinflamator.

HUDHRA. Hudhra posedon veti të rëndësishme antiinflamatore, dhe konsumi i saj është i dobishëm për uljen e rrezikut nga zhvillimi i osteoartritit.

XHENXHEFILI. Megjithëse nevojiten më shumë studime, studimet kanë treguar se xhenxhefili zvogëlon simptomat e artritit, si dhe kushtet inflamatore.

VAJI I ULLIRIT. Vaji i ullirit ul inflamacionet dhe rrezikun e zhvillimit të artritit. Disa studime tregojnë se mund të ngadalësojë përparimin e tij dhe lehtëson simptomat.

PESHKU. Ushqimi i pasur me peshq të yndyrshëm si salmoni, ka një efekt të dobishëm në uljen e simptomave të kësaj sëmundjeje. Peshku yndyror i pasur me Omega 3, acide yndyrore dhe vitaminë D, ndikon në uljen e inflamacionit dhe lehtëson simptomat e artritit.

SPINAQI. Kjo perime është e pasur me antioksidues të tillë si kamferola, për të cilat është provuar se mund ta reduktojë inflamacionin dhe të ngadalësojë progresin e osteoartritit.