Si funksionojnë Airbags?

24

Airbagu është një shpikje gjermane. Disa gjermanë njëherësh kanë merita për shpikjen e tij. Në vitin 1953 ishte mynihasi Walter Linderer, i cili patentoi i pari një airbag makine. Kurse në seri airbag-ët i krijoi në vitet ’70 prodhuesi i automobilave Mercedes Benz

Ne të gjithë e dimë se airbags ose jastëkët e ajrit shpëtojnë jetë dhe ndërsa gjëra të tilla si frenimi automobilistik emergjent janë kryefjala e sigurisë së automjeteve, sërish qeset e ajrit janë thelbësore për mbrojtjen e pasagjerëve. Airbags janë një pjesë thelbësore e pajisjeve të sigurisë automobilistike dhe është e pamundur të imagjinohet që një automjet modern të mos i ketë.

Airbagu është një shpikje gjermane. Disa gjermanë njëherësh kanë merita për shpikjen e tij. Në vitin 1953 ishte mynihasi Walter Linderer, i cili patentoi i pari një airbag makine. Kurse në seri airbag-ët i krijoi në vitet ’70 prodhuesi i automobilave Mercedes Benz. Në vitin 1980, Mercedes-Benz W 126 ishte vetura e parë në treg me airbag për drejtuesin e automjetit. Sot airbagu, siç e dini, bën pjesë në pajisjet standarde të automjeteve. Sistemet Airbag zakonisht përbëhen nga sensorë të shumtë, një modul kontrolli dhe të paktën një airbag. Sensorët vendosen në pozicione që mund të kompromentohen në rast aksidenti dhe të dhënat nga accelerometers, sensorë të shpejtësisë së rrotave dhe burime të tjera mund të monitorohen gjithashtu nga njësia e kontrollit të ajrit.

Nëse zbulohen kushte specifike, njësia e kontrollit është e aftë të aktivizojë airbag-ët. Çdo qese ajri individuale është deflated dhe paketuar në një ndarje që është vendosur në dash, timon, vend, ose gjetkë. Ato gjithashtu përmbajnë fishekë kimikë dhe iniciatorë që janë në gjendje të ndezin shtytësit. Meqenëse airbaget aktivizohen nga një lloj shpërthimi kimik dhe pajisjet fryjnë aq shpejt, ata mund të dëmtojnë ose vrasin njerëz. Airbags janë veçanërisht të rrezikshme për fëmijët e vegjël dhe njerëzit që janë ulur shumë afër në timon ose dash kur ndodh një aksident.

Sipas Administratës Kombëtare të Sigurisë së Trafikut në Autostradë, kishte rreth 3.3 milion vendosje të airbags midis viteve 1990 dhe 2000. Gjatë asaj kohe, agjencia regjistroi 175 viktima dhe një numër të lëndimeve të rënda që mund të lidhen drejtpërdrejt me vendosjen e ajrit. Megjithatë, NHTSA vlerësoi gjithashtu se teknologjia ruajti mbi 6,000 jetë gjatë asaj kohe. Meqenëse airbagët e mençur modernë janë të aftë të rriten me forcë më pak nëse kushtet garantojnë, ato zakonisht janë më të sigurta se modelet e gjeneratës së parë. Sistemet më të reja gjithashtu përfshijnë më shumë airbags dhe lloje të ndryshme të airbags, të cilat mund të ndihmojnë në parandalimin e lëndimeve në situata të tjera. Airbagët e përparme janë të padobishme në ndikimet anësore, rollovers dhe llojet e tjera të aksidenteve, por shumë automjete moderne vijnë me airbags që janë montuar në vende të tjera.

Comments are closed.