Edhe më tutje problematike ngelet lidhja mes Maqedonisë dhe Kosovës, më saktësisht nga Shkupi në kalimin kufitar Bllacë. Nëse kjo rrugë përfundon, do të shkojë në Prishtinë në vetëm 45 minuta, gjë që do të shkurtojë ndjeshëm kohën e udhëtimit në destinacionet veriore në bregdetin malazez dhe kroat
Qefsere ABDYLI
Shkup, 14 prill – Riparime, rikonstruksione, punime ndërtimi të përfunduara ose në përpunim. Ka situata të ndryshme nëpër rrugët e Maqedonisë, prandaj është e nevojshme për qytetarët të cilët tashmë planifikojnë pushimet verore të kontrollojnë rrugën që do të lëvizin përpara destinacionit të zgjedhur. Përfitimet e ndërtimit të autostradave janë të mëdha, por procesi i kompletimit të tyre është i ngadalshëm. Vitin e kaluar u përfundua autostrada “Miqësia”, me të cilën Maqedonia lidhet me Greqinë në jug dhe Serbinë në veri, dhe kështu me vendet tjera evropiane. Seksioni i ndërtuar rishtas, 28.2 km i gjatë, në autostradën “Miqësia”, e cila është pjesë e korridorit 10 ndërkombëtarë, shkurtuar udhëtimin në 25 minuta. Megjithatë, ata që do të përdorin këtë autostradë duhet të kenë parasysh se disa rindërtime janë në vazhdim. Përndryshe, ky korridor pritet të shpenzojë 730.000 automjete çdo vit.
“Lidhja është hapi themelor për të harmonizuar standardet tona rajonale me ato të BE-së, e cila udhëhiqet nga të gjitha rrugët. Pjesa e autostradës “Miqësia” ka ndërtuar në vetë një histori të sinqertë të mbështetjes dhe bashkëpunimit”, tha kryeministri Zoran Zaev në hapjen e këtij seksioni. Edhe më tutje problematike ngelet lidhja mes Maqedonisë dhe Kosovës, më saktësisht nga Shkupi në kalimin kufitar Bllacë. Nëse kjo rrugë përfundon, do të shkojë në Prishtinë në vetëm 45 minuta, gjë që do të shkurtojë ndjeshëm kohën e udhëtimit në destinacionet veriore në bregdetin malazez dhe kroat. Ndonëse autostrada nga pala kosovare tashmë është përfunduar, në Maqedoni kjo pjesë është vetëm në plan. Autoritetet njoftuan se kohët e fundit është planifikuar në tre mujorin e dytë të këtij viti të fillojnë punimet për ndërtimin e një autostrade të re nga Shkupi në Bllacë, dhe e cila duhet të përfundojë në vitin 2023dhe do të jetë 12.5 km e gjatë.
“Më në fund, ne kemi vënë një pikë në lidhjen e autostradës mes Maqedonisë dhe Kosovës, duke treguar fillimin formal të projektit Shkup-Bllacë. Shkëmbimi vjetorë i tregtisë me Kosovën është rreth gjysme miliardë euro, me Maqedoninë ka një suficit të konsiderueshëm. Prandaj është shumë me rëndësi që ne të kemi një autostradë në mënyrë që tregtarët të mund të dorëzojnë mallrat në Kosovë”, tha zëvendës kryeministri për çështje evropiane, Bujar Osmani.
Në autostradë tani janë të ndaluara veturat, edhe pse në periudhën e kaluar ajo ishte e lirë edhe për veturat. Përveç shenjave që tregojnë lëvizjen e ndaluar, rruga është bllokuar me mekanizmin që punon për të. Me përdorimin e kësaj autostrade, shoferët nga Shkupi në Shtip do të kenë një shëtitje të shkurtër në rreth 30 minuta. Është e nevojshme të ndërtohet një autostradë e re, do të thotë,lidhje infrastrukturore me Bullgarinë, për bashkëpunim më të madh dhe zhvillimin e turizmit me ketë vend. Por pavarësisht lidhjes hekurudhore ende në veprim, aktualisht nuk ka plas për të përmirësuar infrastrukturën rrugore.
“Rruga nga pala bullgare është duke u projektuar. Një projekt teknik i detajuar është duke u bërë. Financimi nga burimet evropiane nga viti 2021 është parashikuar, deri në vitin 2027. Unë shpresoj se do të përfundojë para afatit. Është e lehtë të tregojë , nga viti 2024 ose 2025, por duke mos iu ndërhyrë në punë inxhinierëve, projektuesve dhe interpretuesve. Ajo që varet nga ne, që ka lidhjen më të shpejtë hekurudhore, është nga prioritetet për në”, tha Tomislav Donçev, Zëvendëskryeministër i Bullgarisë. (koha.mk)