Kina ka lançuar një linjë prodhimi të një treni prototip magnetik me një shpejtësi maksimale prej 600 km në orë në qytetin lindor të Qingdao. Debutimi i prototipit të parë të provës së trenave maglev me shpejtësi të lartë në Kinë shënon një përparim të madh për vendin në sistemin e tranzitit maglev me shpejtësi të lartë. Prototipi i testimit, i cili ka vetëm një vagon, mund të kontrollojë dhe optimizojë teknologjitë kryesore dhe përbërësit kryesorë të sistemit maglev me shpejtësi të lartë dhe të vendosë një bazë teknologjike për prototipin e ardhshëm inxhinierik, tha Ding Sansan, kreu i kërkimit dhe zhvillimit të trenit ekipi dhe zëvendës kryeinxhinier i CRRC Qingdao Sifang Co., prodhuesi i trenave. “Tani prototipi ka arritur një ngritje statike dhe është në gjendje të mirë”, tha Ding.
Ndërtuesi i trenave po ndërton aktualisht një qendër eksperimentale dhe një qendër prodhimi provë për trenat me shpejtësi të lartë maglev dhe pritet t’i vërë ato në punë në gjysmën e dytë të vitit, tha ai. Kërkimi dhe zhvillimi i një prototipi inxhinierik me pesë makina po shkon normalisht. Prototipi inxhinierik është planifikuar të lëshojë linjën e prodhimit në 2020 dhe të përfundojë verifikimin e integruar në 2021 pasi të ketë kaluar prova gjithëpërfshirëse. Treni maglev me shpejtësi të lartë mund të plotësojë boshllëkun e shërbimit midis hekurudhës me shpejtësi të lartë dhe shërbimeve të aviacionit dhe ka një rëndësi të madhe teknologjike dhe ekonomike për përmirësimin e rrjetit të transportit të shpejtë të udhëtarëve në vend. Trenat me shpejtësi të lartë në Kinë tani lëvizin me një shpejtësi deri në 350 km në orë.