Jennifer Lopez, fytyra e re e markës Intimissimi (FOTO)

Jennifer Lopez po i shton karrierës së saj një tjetër arritje. Ajo do të jetë fytyra e re e linjës Intimissimi. Këngëtarja dhe aktorja 53-vjeçare është bërë ambasadorja më e fundit globale e kompanisë. Kjo u bë e ditur të martën nga drejtuesit e Intimissimi, të cilët shpresojnë se Jennifer mund të ndihmojë në zgjerimin e markës në SHBA, ku përparimi i saj u ngadalësua nga pandemia COVID-19.

“Me dy vitet e fundit për shkak të pandemisë ne ngadalësuam zgjerimin tonë, por… ne po shikojmë drejt vitit të ardhshëm”, tha Marcello Veronesi, menaxheri i përgjithshëm i grupit, duke shpjeguar se ata kanë një plan ambicioz rritjeje që është ngadalësuar gjatë viteve të fundit, pas pandemisë së koronavirusit.

Një nga përfaqësueset e tyre të fundit e emrave të mëdhenj ishte veterinerja e Sex And The City, Sarah Jessica Parker. Intimissimi e cila është e specializuar në të brendshme, jelek dhe pizhame ende sheh mundësi masive rritjeje në SHBA.

Advertisements