Kur Ayumi Saito ishte 22 vjeçe, u nda nga i dashuri i saj. Ayumi, banore në Tokio, gjeti një mënyrë të lehtë për ta rimarr vetën nga boshllëku që la ish i dashuri. Ajo shkarkoi një lojë romance në telefonin e saj, dhe u bë një nga miliona gra në Japoni që transformoi intimitetin e jetës reale në një fantazi.
“U ndjeva e vetmuar”, thotë Ito, tani 31-vjeçare. “Meshkujt japonez tremben dha nuk janë lajkatues të mirë ndaj grave. Por vajzat duan të dëgjojnë ‘të dua’”, shton ajo për CNN.
Të dashurin virtual që ajo e gjeti në lojën ‘Metro PD: Close To You’, i ka të gjitha gjërat që ish i dashuri i saj nuk i kishte. “Kur isha e lodhur në fund të ditës, para se të flija, fjalët e tij më lehtësonin shumë”, rrëfen japonezja. Në vitin 2014, industria e lojërave romantike në Japoni arriti vlerën në 130 milionë dollarë.
Në një shoqëri ku 44.2 për qind e vajzave, pothuajse gjysma në një mijë në moshat 18-34 janë të virgjëra, kjo industri me sa duket është shndërruar në një mani për intimitet në Japoni.