Dieta sekrete e Ibrahimoviç: fruta, perime, mish të bardhë dhe Taekwondo

112

Dieta e Zlatan Ibrahimoviç është e studiuar me kujdes: mish i bardhë, bresaola, fruta dhe perime të freskëta ka me bollëk në tryezën e tij të ngrënies. “Dritë e kuqe” për ushqimin e ngrirë, përfshirë akulloren, pa makarona. Karbohidratet e nevojshme në çdo vakt janë kryesisht nga drithërat. Asnjë sheqer i rafinuar, pica e lejuar si ushqim shpërblyes.

Obsesioni – Fiksimi i yllit të Milanit për ushqimin e duhur daton që nga koha e Juventusit dhe ka vazhduar gjatë viteve. Duket se te PSG “u përlesh” për mungesën e frutave dhe perimeve të freskëta në qendrën stërvitore të klubit francez. Që atëherë, dhe nuk dihet nëse kjo është e vërtetë apo një legjendë urbane, thuhet se çdo ditë shefi i kuzhinës së parizienëve filloi të frekuentonte stanet e tregut të Saint Germain en Laye, në periferi të kryeqytetit, jo shumë larg nga qendra e trajnimit. Ne pyetëm Luca Colucci, biolog nutricionist, në lidhje me përfitimet e dietës së Zlatanit.

Inflamacion më pak – “Reduktimi i sheqernave të rafinuar, – saktëson nutricionisti, – ul ngarkesën inflamatore, përgjegjëse për dëmtimet konstante dhe delikate të qelizave dhe indeve. Sidoqoftë, karbohidratet janë thelbësore për ata që praktikojnë sporte. Në nivelin e qelizave muskulore, ato favorizojnë asimilimin e blloqeve ndërtues të proteinave. Marrja e shumë ëmbëlsirave, ose pijeve të gazuara, makarona të bardha dhe bukë, ju bën më të lodhur, me humor të keq, ju turbullon mendjen, çon në “mjegullën e trurit”.

Fruta dhe perime – “Preferimi i karbohidrateve dhe sheqernave me cilësi më të mirë, që përmbahen në fruta dhe perime; drithëra të lashtë dhe pseudo-drithëra të tilla si quinoa, amaranth, hikërror, chia, – vazhdon Colucci, – ju lejon të rimbushni dhe rigjeneroni trupin në një mënyrë më efektive dhe të lehtë, për të pasur një mendje të pastër dhe një rikuperim më të shpejtë në post-stërvitje. Pica, si një vakt premium ose falas, është thelbësore për një mënyrë jetese dietike të qëndrueshme dhe të ekuilibruar. Pushimi është i dobishëm, sepse ju lejon ta përtypni ushqimin në mënyrë të qetë, zvogëlon nivelin e stresit. Vakti falas ka një vlerë të rëndësishme motivuese: ju lejon të qëndroni në dietë, pa u ndjerë sikur jeni në dietë, si dhe konsolidon aftësinë për të menaxhuar një dietë të ekuilibruar. Është mirë të planifikoni një pushim të paktën një herë në javë për të rigjeneruar trupin dhe për të çliruar mendjen nga planifikimi i vazhdueshëm se cilat ushqime dhe në cilat doza duhen. Të hash lirshëm për një rast specifik nuk do të thotë ngrënie e tepërt, por ju lejon të rizbuloni lirinë dhe qetësinë e të ngrënit, mundësisht në shoqëri”.

Mendja dhe muskujt – Por, Ibra nuk kujdeset vetëm për ushqimin. Përveç stërvitjes rutinë, ai edukon mendjen dhe muskujt e tij me ashpërsinë e taekwondo-s, artit ushtarak, një pasion që e ka pasur nga fëmijëria dhe ua kaloi fëmijëve të tij. Nëse ushqimi i duhur dhe rigoroz i shërben trupit, artet marciale përmirësojnë elasticitetin e muskujve, e gjitha kjo falë lëvizjeve akrobatike dhe goditjeve fluturuese të përdorura në luftime. Teknika të sakta që, herë pas here, kanë rezultuar në gola. Goli i famshëm me thembër, shënuar kundër Italisë në Kampionatin Europian 2004 në Portugali, ose disa gola me kthesë, duke e goditur topin me rrotullime të bujshme të këmbës mbi kokat e lojtarëve.