Dhjetë ushqimet që përmirësojnë humorin

27

Dieta e duhur, veçanërisht ajo mesdhetare, mund të ndihmojë mendjen që të mendojë pozitivisht, përkundër të ashtuquajturit ushqim “junk” që duket i mirë për momentin, por në afat të gjatë mund të ndikojë negativisht në ekuilibrin psikofizik

Mendje e shëndoshë në trup të shëndoshë, është një thënie e vjetër që prej kohësh edhe shkenca ka treguar se është e vërtetë. Dieta e duhur, veçanërisht ajo mesdhetare, mund të ndihmojë mendjen që të mendojë pozitivisht, përkundër të ashtuquajturit ushqim “junk” që duket i mirë për momentin, por në afat të gjatë mund të ndikojë negativisht në ekuilibrin psikofizik. Duke mbledhur disa të dhëna shkencore, ekspertët kanë zgjedhur 10 ushqime që, falë përbërjes së tyre, promovojnë një humor të mirë.

– Banania. E pasur me vitamina B, kripëra minerale veçanërisht kalium, probiotikë dhe triptofan, banania jep shumë energji dhe ndihmon në lehtësimin e stresit, duke nxitur një ndjenjë të përgjithshme të mirëqenies.

– Çokollata e zezë. Përmban prebiotikë, antioksidantë dhe triptofan, çokollata e zezë stimulon lirimin e hormoneve të lidhura me emocionalitetin (endorfina, feniletilamina, serotonina), duke kryer në mënyrë efektive një funksion anti-depresiv, siç thuhet nga një hulumtim i vitit 2019 nga University College London.

– Thjerrëzat. Përveç acidit folik dhe magnezit, thjerrëzat përmbajnë tirozinë, një aminoacid që stimulon dopaminat dhe acid gama-aminobutyric, i cili zvogëlon ankthin, kjo është arsyeja pse, siç është vërtetuar nga një studim i botuar në 2017 në Journal of the Science of Food dhe Bujqësia, krijojnë humor të mirë tek ne.

– Boronica. E pasur me antioksidantë dhe vitamina, boronica ndihmon trurin të aktivizojë hormonet që frenojnë stresin. Jo vetëm kaq: siç thekson një hulumtim i botuar në Journal of Agricultural and Food Chemistry, këto fruta stimulojnë aftësitë njohëse, duke përmirësuar kujtesën.

– Arrat. Ato sigurojnë mirëqenien tonë falë pranisë së neuroprotektorëve (vitamina E, folat, magnez, melatonin dhe omega 3) që përmirësojnë performancën intelektuale dhe, sipas një studimi të botuar në vitin 2012 në revistën britanike British journal of nutrition, zvogëlojnë tensionin emocional.

– Patate e ëmbël. Siç dëshmohet nga një studim i Qendrës së Shkencës në Interesin Publik të Shteteve të Bashkuara, patatja e ëmbël është një karbohidrat kompleks që garanton mirëqenie fizike dhe mendore duke nxitur një rritje të niveleve të dehidroepiandrosteronit dhe serotoninës, hormonet e humorit të mirë.

– Domatja. Burim vitaminash, fosforit dhe kaliumit, domatja është gjithashtu shumë e pasur me likopen, një substancë që mbron trurin duke nxitur ndjenjat e mirëqenies, aq sa përbën një antidepresant të vërtetë, siç tregohet nga hulumtimi i publikuar në 2013 në Gazetën e Çrregullimeve Afektive (Journal of Affective Disorders).

– Spinaqi. Siç nënvizohet nga një hulumtim i botuar në 2018 në Journal of Clinical Medicine, spinaqi është i pasur me lëndë ushqyese, ka mbi të gjitha vitaminë C dhe magnez, substanca të çmuara për prodhimin e serotoninës dhe dopaminës, hormonet përgjegjëse për humorin e mirë.

– Vezët. Ato janë jashtëzakonisht ushqyese, përveçse të pasura me vitamina të grupit B, përmbajnë Omega 3, vitaminë D, zink dhe triptofan, substanca që garantojnë mirëqenien e organizmit duke nxitur mendime pozitive, siç dëshmohet nga një studim i Institutit Leiden për Trurin dhe Njohjen (Leiden Institute for Brain and Cognition) në Holandë.

– Kosi. Është i pasur me kalcium i cili ndihmon funksionimin e sistemit nervor dhe probiotikë(të cilët stimulojnë prodhimin e hormoneve “pozitive”. Për këtë arsye, shpjegon një studim që u publikua në 2015 në Food Research International, i cili e rekomandon atë me vanilje, marrja e tij përmirëson gjendjen shpirtërore.