Agjërimi i një piloti

Një dietë e shëndetshme dhe një regjim i mençur ushtrimesh është mënyra më e mirë për të agjëruar gjatë muajit të Bekuar të Ramazanit.

Njëzet e tetë vjeçari Belal Ahmed, oficeri i parë në avio kompaninë Air Arabia, ka drejtuar avionë komercial që nga viti 2014.

“Unë kam dashur të fluturoj që kur isha fëmijë. Kur isha i vogël, nuk e kuptoja atë se njerëzit i drejtonin aeroplanët. Herën e parë që pashë një ishte kur isha me gjyshin tim dhe i premtova atij që atëherë se do të fluturoja një ditë”, thotë Belal.

Gjithashtu, ishte një atlet, vendosi të merrej me avionë, sepse e kuptoi se ‘fluturimi është pasioni i tij i parë’.

Një mysliman i devotshëm, Belali me gjithë asaj se i kërkohej në karrierë gjendja fizike dhe mentale të jetë e rregullt nuk e lejoi si një pilot që ta ndalonte atë nga agjërimi gjatë Ramazanit.

“Pilotët duhet të jenë në formë të madhe fizike, pasi ju jeni përgjegjës për jetën e disa qindra njerëzve kur jeni në ajër. Ju duhet të përqendroheni dhe për këtë ju duhet të keni stërvitje të mjaftueshme, një dietë të mirë dhe shumë pushim”, shtoi Belal.

Një dietë e shëndetshme për syfyrin

Megjithatë, piloti ka gjetur një mënyrë për të agjëruar gjatë fluturimit, pa vështirësuar shëndetin e tij. Megjithëse, Air Arabia fluturon në distanca dhe zona të shkurtra kohore, formula e Belalit mund të funksionojë edhe për pilotët që udhëtojnë me distanca të gjata.

“Fillimisht, kur fillova në vitin 2009. unë shkoja me dieta me karbohidrate të larta në syfyr, duke më bërë të kisha shumë etje gjatë ditës, do të hanim petulla, gjëra të skuqura dhe ushqime të tjera të pashëndetshme”, shpjegoi Belal.

Meqë ai e kuptoi se një dietë me karbohidrate të larta e bënte atë të etur gjatë gjithë ditës, ai vendosi për të ngrënë ushqime të lehta në syfyr.

“Unë kam një racion të thjeshtë me bollgur të thjeshtë dhe me qumësht me mjaltë, një deri në dy banane dhe hurme, sepse këto janë të mbushura me ushqyes dhe mund të më mbajnë për orë të tëra. U shmangem ushqimet me vaj dhe karbohidrate me çdo kusht dhe pi dy litra ujë çdo ditë”, shtoi ai.

Sa i përket stërvitjes, ai vetëm bën dritë që shtrihet gjatë muajit të shenjtë.

“Për fluturimet në përgjithësi duhet të flasim shumë, përveç njoftimeve të rëndësishme dhe diskutimeve me ekipin tjetër të kabinës, përpiqem t’i kufizoj bisedat e mia në fjali të detyrueshme”, thotë Belal.

Ai prezantoi një dietë të shëndetshme dhe mjaftë efikase.

“Flying nuk ndikon tek ju nëse nuk keni presion të ulët të gjakut, ose nëse jeni shtatzënë në rastin e grave. Por, si një pilot, nuk mund të tregohesh i dobët ose i lodhur”, thotë ai.

Pilotët kanë një reputacion për të qenë konsumues i madh i kafesë, megjithatë, Belal tregon se duke mos i shtuar sheqer kafesë, i ndihmon pilotët të shmangin një dhimbje koke që ata ndiejnë nga konsumimi i sheqerit të tepërt.

Piloti gjithashtu këshillon shmangien e sheqerit dhe ushqimeve të tjera që shkaktojnë plotësisht aciditetin.

“Ju kurrë nuk duhet të keni pije të gazuara gjatë iftarit, sepse tronditja e papritur e sheqerit në një trup të pastër mund të pësoni nga sheqeri”, tha Belal.

Iftar mes ajrit

Piloti i ri ka përjetuar disa iftarë në mes të ajrit.

“Kur fluturon, në qoftë se ndërpret agjërimin pak pas perëndimit të diellit ose pak më herët, është e pranueshme. Zakonisht ha një copë çokollate të errët dhe pij pak ujë”, thotë Belal.

Ai mendon se është e domosdoshme që pilotët gjithmonë të mbajnë disa ushqime me vetë nëse janë duke agjëruar.

“Unë duhet ta devijoj fluturimin diku tjetër dhe nëse kam nevojë për furnizim apo në rast se ka një emergjencë, kështu që është mirë që të përgatitesh për çdo situatë”, tha ai. /30Ditët/